جستجو:       جستجوی پیشرفته   
 سبد خرید شما خالیست !
پنجشنبه, 9 فروردین, 1403  


  خرید بندانداز برقی پاناسونیک مخصوص خانم ها


    
خرید بندانداز برقی پاناسونیک مخصوص خانم ها
کد محصول: 446
 

قیمت : 295,000  تومان
 
 


خرید بندانداز برقی پاناسونیک مخصوص خانم ها

بندانداز برقی پاناسونیک اصل

بندانداز برقی پاناسونیک نیز نامی آشنا با برند معتبر بوده و برای بانوان و حتی آقایان نیز قابل استفاده است. این بندانداز در بسته بندی ویژه شامل تمام متعلقات مورد نیاز برای بند انداختن صورت و بدن می باشد.

 گسترش تکنولوژی نیز در صنعت آرایشی توانسته به جای استفاده از بنداندازهای دستی و قدیمی کار را برای بانوان راحت کرده و در مدت کوتاهی و با کیفیت بهتری و همچنین بدون درد موهای زائد خود را از بین ببرند.

اگر شما تاکنون از دستگاه بنداندازهای الکتریکی یا برقی استفاده نکرده اید پیشنهاد میکنیم یک بار استفاده از آن را امتحان کنید تا دیگر روش های منسوخ شده قدیمی برای از بین بردن مو را کنار بگذارید.

بندانداز برقی مخصوص خانم ها

قیمت فقط: 295000 هزارتومان

                                  

 

محتویات پکیج بندانداز برقی پاناسونیک نیز شامل موارد زیر می باشد:
- دستگاه بنداندازبرقی با مارک پانسونیک
- آدابتور مخصوص دستگاه
- قرقره نخ مخصوص بندانداز برقی( پس از تمام شدن نخ دستگاه از نخ های معمولی بندانداختن نیز میتوانید در دستگاه استفاده کنید)
- پودر مخصوص بدن، استفاده از این پودر چندان مورد نیاز و اجباری نیست، این پودر برای بعد از بندانداختن بوده و بیشتر مناسب پوست هایی می باشد که خشک هستند که با کمک پودر پوست بدن نرم و لطیف خواهد شد
پیشنهاد میکنم چنانچه پوست های روی صورت شما خیلی حساس است و میخواهید موهای آن را بردارید، بعد از استفاده از آن برای از بین بردن فوری قرمزی پوست چنانچه میخواهید در محل های عمومی حضور پیدا کنید از کرم های ضد آفتاب کرم پودری استفاده کنید.

بهترین بندانداز برقی با ضمانت

یکی از بهترین مارک های بندانداز برقی قطعا مارک پاناسونیک است، این بندانداز بر خلاف مدل های دیگر بندانداز نیز دارای کیفیت بالا می باشد که پس از استفاده طولانی مدت شاخک های آن نخواهد شکست یا موتور آن دچار نقص نخواهد شد.
با اینکه بندانداز برقی پاناسونیک دارای گارانتی نیست، اما برای اینکه مشتریان ما با خیال راحت بتوانند آن را خریداری کنند 24 ساعت مهلت تست خواهند داشت که چنانچه دستگاه دارای مشکلی بود به ما ارجاع داده شود و دستگاه دیگری برای شما ارسال خواهد شد، البته قبل از ارسال ما دستگاه را به صورت کامل تست خواهیم کرد.

نحوه نخ کردن بنداندازهای برقی ماشبه این مدل بسیار ساده و راحت است که ما به صورت جزئی برای شما شرح خواهیم داد.
ابتدا حدود 35 سانتیمتر از نخ را جدا کنید و یک سر آن را به یکی از پیچ های بندانداز پیچیده و آن را سفت کنید،نخ را وارد حلقه شاخه روبروی همان پیج کنید و به سمت پایین هدایت کنید، فنری که در مرکز دستگاه قرار دارد نیز دارای یک حلقه کوچک است، باید نخ را در داخل آن عبور دهید و وارد حلقه شاخک دیگر کنید، سپس نخ را دور پیچ دوم پیچیده و آن را سفت کنید.
زمانیکه دستگاه را با نخ نصب شده روشن میکنید، شاخک ها باز و بسته خواهد شد و همچنین فنر وسط شاخک ها چرخیده و نخ را باز و بسته خواهد کرد. دقت کنید که تا زمانیکه نخ به صورت صحیح بر روی دستگاه بسته نشود شاخک ها تکان نخواهد خورد.

محصولات پاناسونیک

روش استفاده از بندانداز برقی اصل پاناسونیک:
پس از تهیه دستگاه بندانداز، چنانچه روش استفاده از دستگاه را بلد نیستید میتوانید این آموزش را دنبال کنید، در پاراگراف قبلی روش نخ کردن بندانداز را شرح دادیم، پس از نخ کردن دستگاه محلی که میخواهید موهای آن را بند بیاندازید بهتر است اول شسته و کامل خشک کنید تا چربی های روی مو از بین رفته و بهتر به نخ ها بچسبند، حال کافی است دستگاه را به برق متصل کرده و روشن کنید، قسمتی از نخ که باز و بسته میشود را به صورت موازی روی موهای بدن خود بگیرید، خواهید دید که به راحتی موهای شما برداشته خواهد شد. پس از پایان مراحل فوق میتوانید از لوسیون های خنک کنند و مرطوب کننده استفاده کنید، و همچنین پودر موجود در پکیج نیز برای بعد از بندانداخت می باشد.
نخ دستگاه تا زمان پاره شدن نیاز به تعویض ندارد و میتوانید بارها از آن استفاده کنید..

خرید بندانداز برقی اصل

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 295000 هزارتومان

                                  

 




  محصولات مرتبط

دستگاه بافت مو آفریقایی پرنسلی- گارانتی دار

صابون نرم بابونه آرپی RP اصل

سشوار فیلیپس 3000 وات










صفحه اصلی |  پرداخت آنلاین |  همکاری با وبمسترها  |  ارتباط با ما